viernes, 23 de febrero de 2018

Diari 23-02-18




                                                                                                                            DIARI 23-02-18

La sessió de l'ultim divendres del més de febrer, l'hem començat fent un KAHOOT! al que ens hem conectat tota la classe que constava de set preguntes sobre el programa flipped classroom que és el power que hem vist hui a classe.

A flipped classroom, els xiquets i xiquetes treballen continguts a casa i la pràctica a l'aula.
Aquest té quatre pilars fonamentals, però un dels més importants i que cal donar-li importància és que es tracta d'un model flexible on els i les alumnes trien on i quan aprenen, a més de que ha d'haver un feedback de les activitats que es fan.

Amb aquest model es pot treballar abans, durant i després de classe.

Abans de classe:
És molt útil veure vídeos, per a saber el que es va a tractar i també per a familiaritzar-se amb els termes.

En clase:
Es treballen els projectes, els possibles problemes que hagen sorgit, grups de classe.
despres de clase, ampliar amb mes projectes.

Després de classe:
Els estudiants comproven el seu coneixement i extenen l'aprenentatge

Dins de l'aula es poden trobar percentatges d'alumnes, hi ha un 25% que està atent, un altre percentatge no atén, el 10% aten però no participa, el 5% ja sap el que s'està donant a classe.

Quan comença la classe, la classe s'organitza i es divideix en minuts, com per exemple 5 minuts per a l'avalucio inicial, 5 més per a la  discussió en grup...
Al mateix power hem vist diverses ferramentes per a crear i editar vídeos i d'altres per a crear videoqüestionaris
Però en l'utilització del classroom també poden apareixer problemes, com:

1. Alguns estudiants no tenen accés a internet en les seues cases.
2. No tenim la garantia de que els estudiants hagen treballat el contingut a casa.
3. No tenen suport dels pares, ja que alguns no veuen útil la classe invertida.
4. Suposa una càrrega de treball per al professor o professora.

També cal destacar que hi ha més d'un model de FP
- La classe inversa estàndard.
- La classe inversa orientada al debat.
- La classe inversa orientada a l'experimentàció.
- La classe imversa com aproximació.
- La classe inversa basada en grups.
-La classe inversa virtual
-Invertir al professor

Seguidament de l'explidament  els que havíen acabat la supernova que començarem el dimecres 21 de febrer han començat a fer l'activitat lliure de GIMP, i els que no l'hem acabat, ho hem fet amb  l'ajuda de Ricard.

No hay comentarios:

Publicar un comentario